خوش امدید دانلود رایگان بازی-برنامه-کارتون-عکس

خوش امدید دانلود رایگان بازی-برنامه-کارتون-عکس

با عرض سلام من فرشاد مدیر سایت هستم لطفا اگر نظر انتقاد پیشنهاد دارید به ایمیلwwefarshad@Yahoo.comبفرستید با تشکر مدیر
خوش امدید دانلود رایگان بازی-برنامه-کارتون-عکس

خوش امدید دانلود رایگان بازی-برنامه-کارتون-عکس

با عرض سلام من فرشاد مدیر سایت هستم لطفا اگر نظر انتقاد پیشنهاد دارید به ایمیلwwefarshad@Yahoo.comبفرستید با تشکر مدیر

نام: دلیر – Brave


 

Brave 2012 FA EN BR-Rip 720p 1080p 3D SBS 720p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
## دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) – اختصاصی مینی‌تونز ##
## نسخه کامل (همراه با آهنگ‌های گلوری) ##

  رمز اخر صفحه

 

دلیر   Brave (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 

   

 

» نام: دلیر – Brave
» سال تولید: ۲۰۱۲
» کارگردان: Mark Andrews, Brenda Chapman
» شرکت تولید کننده: Walt Disney Pictures, Pixar Animation Studios
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۱۰۰ دقیقه
» زبان: دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: شجاع (به انگلیسی: Brave) فیلم پویانمایی و سه‌بعدی است که توسط پیکسار (به انگلیسی: Pixar Animation Studios) تولید و توسط والت دیزنی (به انگلیسی: Walt Disney Pictures) توزیع شده است. این فیلم اولین فیلم پیکسار است که شخصیت اول آن یک زن است و به کارگردانی مارک اندروز (به انگلیسی: Mark Andrews) و برندا چپمن (به انگلیسی: Brenda Chapman) ساخته و در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۲ منتشر شده است. جالب است بدانید این فیلم ابتدا در سال ۲۰۰۸ قرار بود به نام خرس و کمان (به انگلیسی: The Bear and the Bow) ساخته شود. داستان انیمیشن در ارتفاعات اسکاتلند و سالیان دور رخ می‌دهد جایی که شاهزاده «مریدا»، دختری با مهارت‌های تیراندازی بالا و روحیه‌ای سرسخت همراه با خانواده‌اش (خانواده سلطنتی) زندگی می‌کند. او تک تک خواستگارهایش را از خود رانده و علاقه‌ای به دنیای کسالت بار زنان زمانه خود ندارد. مریدا روزی به اشتباه، مادرش را دچار نفرینی می‌کند که برای جبران آن تنها دو روز مهلت دارد و می‌بایست…

 

« برنده جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی در سال ۲۰۱۳ »

 

 

دلیر   Brave (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 

 


 

« نسخه دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) با کیفیت BR-Rip 720p »

 

» زبان: دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» فرمت: MKV
» دانلود زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» حجم تقریبی: ۶۹۰ مگابایت

 

دلیر   Brave (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 

 


 

« نسخه دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) با کیفیت BR-Rip 1080p »

 

» زبان: دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p)
» فرمت: MKV
» دانلود زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» حجم تقریبی: ۱٫۲۵ گیگابایت

 

دلیر   Brave (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 

 


 

« نسخه زبان اصلی سه بعدی : BR-Rip 720p – 3D HSBS »

 

» زبان: انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p – 3D HSBS)
» فرمت: MKV
» حجم تقریبی: ۶۰۰ مگابایت

 

 

دلیر   Brave (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 


رمز.WWW.minitoons.ir








آرشیو نظرات - ۴۴۹ نظر

  1. احمد

    بابا اصلا یعنی دمت گرم من خیلی وقته دنبال این انیمیشن می گردم

    Thumb up 19 Thumb down 2
  2. رضا

    خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی
    ممنون

    Thumb up 17 Thumb down 1
  3. مرسی – من چند ماهی هست فید شما رو دارم اما این یکی رو خیلی منتظر بودم بزارید/ مرسی..

    Thumb up 9 Thumb down 1
  4. رضا

    بی نظیرین،دمتون گرم،گذاشتن این انیمیشن اون هم با این کیفیت!!!!!!!!!!
    جا داره از زحمات شبانه روزی تمام عزیزان مینی تونزی تشکر کنم.
    به زودی بچه های دانشگاهمون هم این سایت بی نظیر رو خواهند شناخت.
    امیدوارم با شور و شوق بیشتر به کارتون ادامه بدید.
    خستگی ناپذیر باشید و سربلند.

    Thumb up 11 Thumb down 3
  5. -daimon

    فوق العاده بود .۴ ماهی میشد که دنبالش بودم باز هم ممنون .
    سایتتون بی نظیره.

    Thumb up 5 Thumb down 3
  6. thank you

    Thumb up 3 Thumb down 2
  7. maryam

    وای نمیدونید چقدر خوشحال شدم واقعا ممنون خیلی خیلی ممنون

    Thumb up 5 Thumb down 3
  8. sepehr

    خداییش دستتون درد نکنه.

    Thumb up 5 Thumb down 1
  9. salman

    سلام به خاطر همه چیز ممنون خیلی گلی

    Thumb up 3 Thumb down 1
  10. amir

    لینک اسکرین شات از هر دو کیفیت بزارین ممنون میشیم

    Thumb up 4 Thumb down 0
  11. ashkan

    عالی بود مرسی. لطفن کارتون Chicken run رو هم بزارین

    Thumb up 2 Thumb down 0
  12. negin

    خیلیییییییییییییییییییییی عالی بود

    Thumb up 2 Thumb down 1
  13. خیلی خیلی باحال بود مرسی

    Thumb up 2 Thumb down 1
  14. hossein

    شماها یه دونه هستید…. البته جمله از نظر مفهومی غلطه…..اینارو می خواستم

    ۱_Metropolis 2001
    2_FLCL 2001
    3_Beavis and Butt-Head Do America 1996
    4_Cat City 1986
    5_Ghost in the Shell 1995
    6_Ghost in the Shell 2.0 2008

    Thumb up 1 Thumb down 0
  15. بابک

    سپاس فراوان

    Thumb up 4 Thumb down 0
  16. مهرشاد TG

    سالام دستتون درد نکنه.
    من تقریبا %۸۰ انیمیشن ها سایتتونو دانلود کردم؟!
    باتشکر.

    Thumb up 1 Thumb down 3
  17. علی

    دمتون گرم خیلی وقت بود منتظرش بودم
    خیلی حال دادین
    سایتتون حرف نداره
    لطفا کارتون متروپولیس را هم بزارین

    Thumb up 4 Thumb down 0
  18. بعضی از لینک هاتون خطا میده چرا اصلاحش نمیکنید؟
    البته این انیمیشن نه
    براتون قبلا هم نظر گذاشتم ولی برطرف نشد

    Thumb up 0 Thumb down 1
    • Admin

      دوست عزیز بالای سایت با پس زمینه قرمز پیغام گذاشته شده
      در حال بروزرسانی فنی سرور هستیم

      Thumb up 0 Thumb down 0
  19. سلام. فایل زیر نویس این انیمیشنتون رو وقتی باز میکنم یک زبون عجیب غریب نشون میده…
    لطفا راهنمایی کنید.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  20. shiva

    مرسی ،دستتون درد نکنه.:-)

    Thumb up 1 Thumb down 0
  21. arian

    وای ایول دمت گرم من ۳ماهه دنبال اینم حتی یه نسخه هم دانلود کردم خراب بود خلاصه خیلی حال کردیم
    mer30000000000

    Thumb up 1 Thumb down 0
  22. sahel

    با سلام.ببخشید من فایل زیپ با کیفیت ۷۲۰ رو دانلود کردم اما همه با این رمز باز میشن به جز فایل اصلی mkv چون وقتی میخوام بازش کنم میگه پسوردش اشتباهه.اگه ممکنه راهنمایی کنید.ممنون.

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      به راهنمای دانلود مراجعه و فایل رو تعمیر کنید و مجددا اکسترکت نمایید

      Thumb up 1 Thumb down 0
  23. sahel

    سلام.مرسی از راهنماییتون اما با اینکه repair هم کردم ولی باز ارور wrong password میده.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  24. احمد

    راستی می گم چرا زیرنویس های فارسی که می گذارید هیچ کدومشون کار نمی کنه فقط زیرنویس انگلیسی که اون هم دیگه اصلا هیچ فایده ای نداره

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      تمامی زیرنویس ها تست شده و صحیح هستند
      پلیر خودتون رو ریست کنید

      Thumb up 1 Thumb down 0
  25. مهران

    ببخشید کیفیت این انیمیشن پرده سینمایی یا اصلی؟ لطفا جواب بدید. می خوام دانلود کنم

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      داخل پست ذکر شده دوست عزیز
      کیفیتش عالیه

      Thumb up 1 Thumb down 0
  26. Thanks for sttaring the ball rolling with this insight.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  27. صدف

    خیلی قشنگه ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  28. دوست

    با تشکر از زحمات شما دوستان به خاطر سایت با پرستیژتون، ممنون.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  29. سپهر

    سلام…منتظر هتل ترانسیلوینیا هستیم!:)

    Thumb up 2 Thumb down 0
  30. حسام

    مـــــــــــــــــــــــــــــرسی….
    سایتتون عالیه….خسته نباشید

    اگه میشه کارتون و انیمیشن های ژاپنی بیشتر بزارید….

    Thumb up 1 Thumb down 0
  31. امیر

    سلام
    من نمیتونم کیفیت ۱۰۸۰ رو دانلود کنم میشه کمکم کنید

    Thumb up 0 Thumb down 0
  32. mojtaba

    ممنون من خیلی دنبال این انیمیشن می گشتم مممممممممممممممممممننووووووووووووووون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  33. hossein

    این سایت خیلی باحاله امیدوارم همینجوری بمونه

    Thumb up 0 Thumb down 0
  34. linda

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ممنون بخاطر تموم کارتون ها…………….

    Thumb up 0 Thumb down 0
  35. ناشناس

    عالی بود

    Thumb up 0 Thumb down 0
  36. ناشناس

    لطفا دوبله ی فارسی انیمیشن شجاع را بگزارید

    Thumb up 0 Thumb down 0
  37. amin

    ماله من استرکت نمیشه چرا

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      به راهنمای دانلود مراجعه نمایید

      Thumb up 1 Thumb down 0
  38. amin

    اون کارو کردم ولی بازم نشد ممنون از سایت خوبتون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  39. سمانه

    واقعا ازتون ممنونم
    من عاشق سایتتون شدم

    Thumb up 0 Thumb down 0
  40. محسن

    سلام
    واقعا کارتون درسته
    ممنون از زحماتی که میکشید
    ممنون میشم دوبله فارسی Brave را هم به سایت اضافه کنید

    Thumb up 0 Thumb down 0
  41. ساغر

    واقعا دستتون درد نکنه….

    Thumb up 0 Thumb down 0
  42. pedram

    لطفا دوبله فارسی شجاع را بگزارید

    Thumb up 1 Thumb down 0
  43. فاطمه

    مرسی

    Thumb up 0 Thumb down 0
  44. ناشناس

    دوبلش اومد ها

    Thumb up 1 Thumb down 0
  45. ali

    من دوبله میخواهم

    Thumb up 0 Thumb down 0
  46. morcheh

    سلام چرادوبله فارسی اش را نمیگذارید آخه بچه هاکه نمیتونن زیرنویس بخونن سرمابزرگترهاغرمیزنن من توسایتای دیگه هم نگاه کردم دوبله اش نبود امیدوارم مثل همیشه شما اولین نفر باشید ممنون

    Thumb up 1 Thumb down 0
  47. ناشناس

    سلام دبله نسخه ی۱۰۸۰ کی میاد

    Thumb up 0 Thumb down 0
  48. mr

    شما که این همه زحمت کشیدین این فیلمو گذاشتین دیگه همون کیفیت ۱۰۸۰ هم میزاشتین اگه مقدوره زحمت این کیفیت بالا رو هم بکشید تو سایت قرار بدید مرسی

    Thumb up 0 Thumb down 0
  49. s

    این انیمیشن دوبله ی گلوری هم داره ؟؟؟
    اگه داره لطفن هر چی زود تر بزاریدش .

    Thumb up 0 Thumb down 0
  50. mr

    کیفیت بالا رو تو سایت میزارید تا فعلا دانلود نکنیم منتظر بمونیم؟؟ اگه بزارید واقعا ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  51. hossein

    ممنون فقط سایت شما
    کارتون و انیمیشن فقط دوبله فارسی رو عشقه انیمیشن اصلا بدون دوبله حال نمیده

    Thumb up 0 Thumb down 0
  52. amir

    ۱۰۸۰p رزولیشنش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      ۱۹۲۰×۸۰۴

      Thumb up 0 Thumb down 0
  53. میلاد

    خیلی ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  54. amir

    لطفا بخش انیمیشن های کلاسیکو کامل کنید……… ای الان بار دهمه گفتم….حداقل جواب بدید ……بگید نه ….باشه…..

    اگه ممکنه بخش انیمیشن های کلاسیکو با کیفیت hd یا full hd بزارید

    خواهش میکنم…بزارید…….

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      تمامی انیمیشن‌های سینمایی داخل سایت با کیفیت اچ دی قرار داده میشن
      چشم، رفته رفته انیمیشن‌های کلاسیک بیشتری به سایت اضافه خواهد شد

      Thumb up 1 Thumb down 0
  55. Ali61

    ایول ایول دمتون گرم بالاخره انتظارات به پایان رسید و دوبله Brave هم اومد هزار بار ممنون. فقط یک سوال نسخه ۱۰۸۰ دوبله فارسی رو هم میزارید که صبر کنم یا نه دیگه نمیاد؟! اگه نمیاد لطفا سریع جواب بدین که من همینو دانلود کنم. با تشکر ویژه

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      فعلا در برنامه نیست

      Thumb up 0 Thumb down 0
  56. Ali61

    ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  57. saeid3386

    خیلی خوشحالم از اینکه یه سایت به این خوبیو قوی برای کاربران طراحی کردین

    Thumb up 0 Thumb down 0
  58. darklover

    آدمین دستت درد نکنه واقعا :*

    Thumb up 0 Thumb down 0
  59. darklover

    دوبله فارسیش چرا با کیفیت ۱۰۸۰p نداره!!! نمیشه با ۱۰۸۰ P بزارید؟ ؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      فعلا خیر
      اما به زودی اضافه میشه

      Thumb up 0 Thumb down 0
  60. darklover

    باشه پس من منتظر میمونم
    موفق باشید .

    Thumb up 0 Thumb down 0
  61. قاسم محرابی

    اینجا واسه من مثل بهشت میمونه ممنون به خاطر زحماتتون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  62. soroush

    نسخه ی دوبله فارسی ۱۰۸۰p نداره

    Thumb up 0 Thumb down 0
  63. iron lady

    ممنووووووووووووووووووووووووووووووووونم پیر شی ننه!!!!!!!!!

    Thumb up 1 Thumb down 0
  64. babak110

    سلام -نمی دونم با چه زبونی از شما تشگر کنم خدا وکیلی عین حقیقته-ممنون

    Thumb up 1 Thumb down 0
  65. amir

    نظر منو چرا پاک کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
  66. سعید

    یکی از مذخرف ترین انیمیشنهای پیکساره. البته جسارت نشه کار شما بیسته. به هر حال بعضیها هم از این انیمیشن خوششون میاد.

    Thumb up 1 Thumb down 3
  67. محمد

    ببخشید یه نظر اگه میشه نسخه دو زبانه رو با کیفیت خوب و بالا بگذارید کار همه رو راحت کنید ما نمیتونیم دو بار دانلود کنیم ولی میتونیم یک بار با حجم یکم بیشتر (به خاطر دو زبانه) رو به راحتی دانلود کنیم ولی بازم شما تک هستید…ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  68. پدرام

    کاش دوبله فارسی بود مرسی از شما

    Thumb up 0 Thumb down 0
  69. پدرام

    ببخشید پیداش کردم ندیدمش خیلی ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  70. حسین

    با سلام لطفا انیمیشن تور هم بزارید تور و نابودگر

    Thumb up 0 Thumb down 0
  71. 12233

    نگران اون روزم که نکنه سایتتون الکی الکی مثل تراوین فیلتر بشه خاهش میکنم ضد فیلترش کنین. اگه اینجا فیلتر شه من چیکار کنم؟؟؟ :(

    Thumb up 1 Thumb down 0
  72. مصطفی

    واقعا سایتتون عالیه. هفته ای چند بار به سایتتون سر میزنم . همه انیمیشناتونم دانلود کردم. با سپاس فراوان

    Thumb up 0 Thumb down 0
  73. reza

    وای وای خدای من چقدر دنبال دوبله فارسی این انیمیشن بودم. لطفا کارتونهای دوبله فارسی رو بیشتر بزارین

    Thumb up 0 Thumb down 0
  74. soroush

    دوبله گلوری هست ؟ اهنگاش چی دوبلس؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      خیر، دوبله پرتو آبی هست

      Thumb up 0 Thumb down 0
  75. بوی باران

    دمتون گرم خییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییی کارتون توپیه! لطفا کارتون های زبون اصلی بیشتر بذارید.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  76. مهدی

    دیروز بعضی ها پرسیدند که نسخه ۱۰۸۰ دوبله میگذارید ؟؟ شما هم گفتید
    فعلا در برنامه نیست من هم دیشب نسخه ۷۲۰ را دانلود حالا اومدم میبینم گذاشتید خوب نمیشد همون دیشب بگید که فردا داخل سایت قرار میدیم

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      با عرض پوزش حق با شماست
      اما به علت درخواست زیاد شما دوستان انجام شد
       

      Thumb up 0 Thumb down 0
  77. darklover

    ببخشید این بدونه سا***ره دیگه ؟ اره؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      کامل هست

      Thumb up 0 Thumb down 0
  78. basd

    چه قدر کار خوبی می کنین نسخه دوزبانه میذارین، ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  79. iron lady

    سلام توی کدوم نسخه آهنگای فیلم دوبله شدن؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      این انیمیشن آهنگی برای دوبله شدن نداره دوست عزیز

      Thumb up 0 Thumb down 0
  80. پدرام

    من دانلود کردمش اما خطا میده؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
  81. پدرام

    اینو میاره Unknown

    Thumb up 0 Thumb down 0
  82. پدرام

    لطفا جواب بدهید

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      به راهنمای دانلود مراجعه و فایل دانلود شده رو تعمیر بفرمایید
      سپس مجددا اکسترکت کنید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  83. naser

    یعنی دیگه سایتتون آخرشه

    Thumb up 0 Thumb down 0
  84. لطفا سه بعدی دوبله بذارییییییییییییییید

    Thumb up 0 Thumb down 0
  85. خواهشا ترتیبی بدید اگه فیلتر شد مثل خیلی از سایت های دیگه بشه یعنی مثلا”
    minitoons2.ir
    minitoons3.ir
    .
    .
    .
    .
    minitoons1000.ir و…

    Thumb up 1 Thumb down 1
    • Admin

      چشم
      اما ما تمام تلاشمون اینه که یه همچنین اتفاقی برای سایت نیافته

      Thumb up 1 Thumb down 1
  86. Mahdi

    دوبله گلورى نمیزارید ؟؟؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      متاسفانه هنوز عرضه نشده

      Thumb up 0 Thumb down 0
  87. Pourya

    خسته نباشید
    میخواستم بدونم دوبله مال گلوریه یا نه؟ و اینکه شعرهاشم دوبله شده؟
    ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      سلام، ممنون
      دوبله پرتو آبی
      این انیمیشن ترانه‌ای نداره که دوبله بشه

      Thumb up 0 Thumb down 0
  88. حامد

    سلام

    خب آقای Admin وقتی نمیدونید داخل انیمیشن چی هست چرا جواب میدید ؟؟؟

    داخل انیمیشن ۴ تا جاش آهنگ میخونه که تو نسخه بازار اونجا فقط آهنگ خالی میزنه , ولی دوبله کاملش که اونجاش هم فارسی میخونه اومدش که من دارم , احتمالا شما نسخه سایت دانلودها رو گرفتی که اونجاش دوبله نداره

    در ضمن این دوبله گلوری هست و فقط گلوری این انمیشن رو دوبله کرده و پرتو آبی اونو پخش کرده پس هی نگید دوبله گلوری نیست !!

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      سلام
      خیر این انیمیشن از روی نسخه اصلی دوبله ریپ شدی
      که هیچ آهنگی هم داخل انیمیشن موجود نبوده
      انیمیشن هم دوبله پرتو آبی هست و پخش از دنیای هنر
      اسمی از گلوری یا گویندگان جوان ذکر نشده
      اما به سرپرستی آقای رئیسی هست
      شاید غیر رسمی بشه بهش گفت دوبله گلوری

      Thumb up 0 Thumb down 0
  89. محمد حسین

    ازتون خواهش میکنم.یکی صدای دوبله این انیمیشن و به ایمیلم بفرسته.خواهش میکنم ازتون :(

    ایمیل :

    pichak75@yahoo.com

    Thumb up 0 Thumb down 0
  90. Omid

    سلام . ممنون …. مممنون …… هزاااااااااااااااااااااااااااار بار ممنون که هر دو زبان رو در یک فایل گذاشتید …. من عاشق مینی تونز هستم !!!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  91. kourosh

    بسیار عالی

    Thumb up 0 Thumb down 0
  92. Alireza

    سلام ادمین جان
    لطفاً انیمیشن Monster House 2006 رو با کیفیت ۱۰۸۰p توی سایت قرار بدید.
    ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  93. حمید

    خیلی سایت توپیه.
    اصن فوق العادست فقط اگه تمام انمیشن هانون دو زبانه بود بهتر هم میشد.ولی به هر حال من خیلی خوشم اومد.دستتون درد نکنه

    Thumb up 0 Thumb down 0
  94. پارسا

    ممنون
    این دوبله گلوریا دیگه؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      خیر، دوبله پرتو آبی

      Thumb up 0 Thumb down 0
  95. میثم

    سلام
    لطفا انیمیشن قطار سریع السیر قطبی ۱۰۸۰p بگذارید
    ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  96. mr

    آقا ادمین نمیشه بیشتر انیمیشن بزاری همشونو دانلود کردم دیگه دارن تموم میشنا مخسی خیلی کارتون تر تمیسه !!!!!!!!!! آیا شما سایت دیگه ای برای فیلم سینمایی داریید یا میشناسید که مث شما لینک مستقیم باشه که فیلمامونو از اونجام دانلود کنیم؟؟؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
  97. mr

    لطفا جواب بدینا چون هر چی سرچ میکنم یه سایت خوب مث اینجا پیدا نمیکنم اگه سایت دیگه دارید معرفی کنید

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      سلام، خیر متاسفانه

      Thumb up 0 Thumb down 0
  98. حامد

    جناب ادمین خب نسخه شما نسخه بازاری این انیمیشن هست و آهنگی توش نیست

    مثلا یه نمونه میگم اونجایی که دختره با اسب میره بیرون با تیرکمون از روی اسب تیر میزنه اونجا میخونه خواننده , که تو نسخه بازار فقط آهنگه که شما احتمالا نسخه بازار رو داری

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin

      حق با شماست ولی باید به دست ما برسه آهنگ‌ها که به انیمیشن اضافه کنیم دیگه
      مگر اینکه از خودمون بخونیم توش آهنگ بزاریم
      :)

      Thumb up 0 Thumb down 0
  99. mr

    چرا یه بخش فیلم های سینمایی اضافه نمیکنید ؟؟؟ خیلی سایتتون کامل میشه اینجوری

    Thumb up 0 Thumb down 0
  100. mr

    قصد اضافه کردن فیلم سینمایی رو داری؟؟؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      خیر از ممنوعیات هست

      Thumb up 0 Thumb down 0
  101. سلام
    سایت شما واقعا محشره!
    لطفا فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه هم بگذارید.
    همه کاربرا می خوانش،لطفا بزارید
    به امید دیدار

    Thumb up 0 Thumb down 0
  102. سلام ادمین لطفا جواب بدبد نسخه های سه بعدی دوبله فارسی برای دانلود نمیذارید؟ لطفا جواب بدبد ممنون از سایت عالیتون

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      در صورت آماده شدن قرار داده میشه
      لطفا صبور باشید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  103. amir

    سلام…..بچه ها من نسخه ی کاملشو دان کردم…….. همین جاهایی که میگینم آهنگ میخونه……..اینم ایمیلم………خبرم بدید که بهتون بگم از کجا دان کنید…که کامل باشه

    hektorjjj@yahoo.com

    Thumb up 0 Thumb down 0
  104. سپهر

    امیر خوب همینجا بگو تا مسئولین مینی تونز هم نسخه خودشون رو بروز کنن دیگه، چه کارای عجیبی میکنن بعضی ها

    Thumb up 0 Thumb down 0
  105. amir

    ایران فیلم۴۲

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      لطفا اسامی لینک‌های خارج از سایت رو به صورت فارسی تایپ بفرمایید، ممنون

      Thumb up 0 Thumb down 0
  106. Ali61

    دمتون گرم حرف ندارین خداوکیلی. عالی بود اگه میشه همیشه همینطور دوزبانه بزارید. بازم تشکر حرف ندارین

    Thumb up 0 Thumb down 0
  107. Ali61

    دوست عزیز امیر اگه میدونید و دارین نسخه کاملشو در اختیار سایت مینی تونز قرار بدین تا بزارن تو سایت بقیه بچه ها هم دان کنند

    Thumb up 0 Thumb down 0
  108. پارسا

    داخل سایت گلوری ذکر شده این نسخه دوبله شده اوناست که پرتو آبی منتشرش کرده
    و اهنگ هم داره که دوبله شده چون واسش اهنگ سازم ذکر شده
    من نسخه ۷۲۰ رو دانلود کردم و فایل مشکل داشت و repair هم نمیشد چون بازم مشکل داشت
    ادمین جان خواهشا بگو چیکار کنیم چون من ۶ ساعتی طول کشید دانلودش کنم :|

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      نسخه ما که آهنگی داخلش خونده نمیشد
      گویا اجازه نداشتن واسه آهنگ
      تمامی فایل‌ها دارای ۵ تا ۱۰ درصد ریکاوری هستند
      داخل ریشه درایو اکسترکت کنید
      اگه با تعمیر هم درست نشد متاسفانه بایستی مجددا دانلود کنید
      ما مجددا تست کردیم فایل کاملا سالم بوده
       

      Thumb up 0 Thumb down 0
  109. کامران

    ممنون از سایت خوبتون ولی چرا زیر نویس فارسی فارسی نمایش نمیده؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      سلام به راهنمای دانلود مراجعه بفرمایید
      در انتهای آموزش داده شده

      Thumb up 0 Thumb down 0
  110. پارسا

    خب پس سانسور شده دیگه ادمین جان
    گلوری دوبله کرده اهنگش رو
    ریکاوری هم نشد
    در هر صورت ممنون :(

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      حتما حق با شماست
      بابت مشکل فایلتون هم باور بفرمایید ما بی تقصیریم
      هم خودمون فایل رو تست کردیم هم خیلی از دوستان تاحالا بدون مشکل دانلود کردن
      بعضی اوقات هنگام دانلود ازین مشکلات پیش میاد

      Thumb up 0 Thumb down 0
  111. پارسا

    راستی ادمین جان چند نفر دیگه هم این مشکل رو داشتن
    که با ریکاوری هم درست نشده
    که نظر هم دادن
    مطمئنی شما فایلت درسته؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      به شخصه فایل رو تست کردم
      یقینا درسته

      Thumb up 0 Thumb down 0
  112. mab tiger

    داش ترکوندییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    Thumb up 0 Thumb down 0
  113. پارسا.
    ناقص دانلود شدن شما یا مربوط به کیفیت نت تون هست یا دانلود منیجرتون. اگر کیفیت نت خوبی ندارید از برنامه FlashGet استفاده کنید چون این برنامه هر چقدر هم وسط دانلود توقف کنید هیچ اختلالی در دانلود شما بوجود نمیاره و فایل رو کاملا درست دانلود می کنه.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  114. یاسر

    سلام. ازدیروز تا حالا که با سایتتون آشنا شدم گیر کردم تو همین سایت. واقعا خسته نباشید. معمولا خریدها بعد از چند روز ارسال میشن؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      سلام، ممنون از شما، لطفا سوالات خریدتون از فروشگاه رو داخل سایت فروشگاه بزارید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  115. پارسا

    نه عزیز
    من خیلی دانلود کردم تا الان
    فقط نزدیک به ۵۰ گیگ فیلم دانلود کردم و هیچ مشکلی نداشت
    این اولین باره
    ولی عیبی نداره نمیشه کاریش کرد صبر می کنم تا نسخه بدون سانسور گلوری بیاد

    Thumb up 1 Thumb down 0
  116. سعید

    انیمیشن «دلیر» (Brave) با دوبله گلوری در بازار سراسر کشور

    انیمیشن دلیر (Brave) با دوبله جذاب و به‌یادماندنی انجمن گویندگان جوان (گلوری) به مدیریت دوبلاژ مهرداد رئیسی از طریق مؤسسه پرتو آبی وارد بازار سراسر کشور شد.

    در این اثر که ترجمه آن را علی کاس‌زاده بر‌عهده داشته است، گویندگانی چون: آرزو آفری، اعظم چوبدار، محسن پرتوی، هومن خیاط، مهرداد رئیسی، علیرضا وارسته و … هنرآفرینی کرده‌اند. لازم به‌ذکر است، آهنگ‌سازی این اثر بر عهده آرش حسینی بوده است.

    http://www.irdub.com/index.php?option=com_content&view=article&id=545:-lr-brave——-&catid=1:latest-news&Itemid=191

    Thumb up 0 Thumb down 0
  117. سعید

    ۷۲۰p رزولیشنش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      ۱۲۸۰×۵۳۶

      Thumb up 0 Thumb down 0
  118. این هم نسخه گلوریه. ولی من از دانلودها این انیمیشن رو دانلود کردم و هیچ مشکلی نداشت.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  119. محمد رضا

    من این کارتون رو دانلود کردم ولی اگزترکت نمیشه چرا

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      به راهنمای دانلود مراجعه و فایل دانلود شده رو تعمیر کنید
      سپس مجددا اکسترکت بفرمایید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  120. حسین

    آقا یعنی چی دانلود من نصفه مونده شما هم فایل رو عوض کردین

    Thumb up 0 Thumb down 0
  121. s

    نمیشه از اول دوبله گلوریشو بزارین تا ما مجبور نشیم هی اینو دانلود کنیم؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      نسخه قبلی کماکان موجود هست
      اگه بخشیش رو دانلود کردید کافیه دکمه ادامه رو از دانلود منیجرتون رو بزنید
      این نسخه جدید تازه آماده شده

      Thumb up 0 Thumb down 0
  122. iron lady

    ممنوووووووووووونم بازم بیشتر به کار خود ادامه دهید من هواتونو دارم!!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  123. سعید

    تغییر زبان تو jetaudio و media player چه جوریه؟

    Thumb up 1 Thumb down 0
    • Admin#2

      روی فیلم در حال اجرا راست کلیک کنید
      از منوی صدا میتونید انتخاب کنید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  124. واقعا ممنون خیلی فوق العاده است امیدوارم که دلیر اسکار بگیره

    Thumb up 0 Thumb down 0
  125. A

    سلام از انیمیشن های زیبا و قشنگتان خیلی ممنونم . لطفا انیمیشن های سه بعدی از نسخه « دوبله فارسی سه بعدی » بیشتر بگذارید.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  126. Ali61

    خوب شد من دانلود نکردم کامل نسخه قبل رو الان این رو دانلود میکنم با خیال راحت. کارتون حرف نداره واقعا ممنون.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  127. سلام با تشکر نمیشه فقط صدای دوبله گلوری رو بزارید اخه قبلا نسخه زبان اصلیشو دان کردم

    Thumb up 0 Thumb down 0
  128. seper

    سلام و خسته نباشید . من کیفیت ۱۰۸۰p این فیلم رو داشتم دانلود می کردم که لینکش با لینک دوبلش عوض شد راهنمایی می کنید که چه کار میتونم بکنم

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      بهتره مجددا نسخه جدید رو دانلود کنید
      نسخه قبلی هم روی سرور موجوده
      فقط کافیه دکمه ادامه دانلود رو بزنید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  129. سلام کی کارتون برنارد رو میزارین.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  130. helia

    ممممممممممممممممممنننون. خیلی خوب بود….. واقعن عاااااااااااااااااالیییییییی بود. دمتون گرم به توان دو! به نظر من که توپ بود. و به اونایی که خوششون نیومد صد میدم. اما صد بدون یک!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  131. salar

    ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  132. پارسا

    ادمین جان الان من اینو دانلود کنم
    میادش؟
    مثل قبلی نشه ها
    اخه یه نفر دیگه هم این مشکل رو باز داشت.

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      فایل روی سرور کاملا سالم هست
      گاهی وقتا هنگام دانلود فایل دچار مشکل میشه که با تعمیر فایل فشرده حل میشه

      Thumb up 0 Thumb down 0
  133. MANI

    بهترین سایته ایرانیه محشره امیدوارم همیشه موفق باشین اگه میشه انیمیشن شبح در قصر رو بذارین ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  134. seper

    من فایل ۱۰۸۰پ (۱٫۱۷GB) رو داشتم دانلود می کردم که اینو جایگزین کردین وقتی می خوام دانلودمو ادامه بدم میگه باید ریفرش کنم آدرسو ولی لینکشو (۱٫۱۷ GB( رو پیدا نم کنم ممکنه که در جواب لینکو قرار بدین واسم
    مرسی.

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      نسخه ۱٫۱۷ گیگی نداشتیم
      نسخه قبلی هم همین حجم بود فقط بدون آهنگ‌های گلوری
      دانلود نسخه قبلی

      Thumb up 0 Thumb down 0
  135. darklover

    میتونم بپرسم با چه برنامی دوزبانه میکنید؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      ابتدا با استفاده از نرم افزار کورل فایل‌های صوتی رو با هم و با تصویر هماهنگ می‌کنیم
      بعد از آماده شدن فایل‌های صوتی با استفاده از نرم‌افزار
      MKVMerge
      زبان‌ها و تصویر رو با هم ادغام میکنیم

      Thumb up 0 Thumb down 0
  136. arMan

    ادمین جان در عجبم چرا تو انیمیشن آلوین و سنجاب ها ۱و۲و۳به این خوبی رو رو سرور نزاشتی میشه اقدام کنی اونا رو قرار بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انیمیشن ب این خوبی منتظر جوابم
    اگه میزاری تا بمونم از همین حا دانلود کنم

    Thumb up 0 Thumb down 1
  137. Ali61

    سلام فکر کنم فایل های دانلود خراب شده این اخطار میزنه لطفا رسیدگی کنید من نمیتونم دانلود کنم!!
    This Account Has Been Suspended

    Thumb up 0 Thumb down 0
  138. حسین

    میشه فقط صدای دوبله گلوری رو بزارید

    Thumb up 0 Thumb down 0
  139. maryam

    salam man download kardam ama neshon nemide yani na ba km player na ba vlc chikar konam?mishe rahnamaie konid?:(

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      به راهنمای دانلود مراجعه بفرمایید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  140. reza

    چرا دانلود این سایت دو روز یه بار دچار مشکل میشه؟؟؟؟ من امروز میخواستم دانلود کنم که همش ارور میده ! بعضی وقتا این طوری میشه میگهsuspended چرا؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      متاسفانه مشکل از سرور دانلود سایت هست
      ما کاملا بی تقصیریم
      با این هزینه‌های بالایی که داریم پرداخت میکنیم باز هم مشکل داریم

      Thumb up 0 Thumb down 0
  141. shabnam

    khob bud
    man harchegad happily never after migardamnis injam nis lotfan nam bezarid

    Thumb up 0 Thumb down 0
  142. رزا

    باعرض سلام.من هرکاری میکنم نمیتونم این انیمشن دلیر رو دانلود کنم

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      فقط کافیه روی دکمه دانلود کلیک کنید
      ترجیحا از اینترنت دانلود منیجر برای دانلود استفاده کنید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  143. shabnam

    man braveo dl kardam azam pass mikhad midam error mide akhe cheraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
    lotfan zud j bedin

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      به راهنمای دانلود مراجعه کنید و فایل دانلود شده رو تعمیر بفرمایید
      سپس مجددا اکسترکت کنید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  144. mohammad2

    سلام
    من این انیمیشن رو قبلا دانلود کردم اما الان نمیشه یه کاری کرد که من فقط صدای دوبله این انیمیشن رو بگیرم
    خودش رو با کیفت عالی دارم
    اگر میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم ؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
  145. Ali

    مثل همیشه.حجم خوب کیفیت خوب سایت عالی

    Thumb up 0 Thumb down 0
  146. سعید

    یه خبر
    انیمیشن زامبزیا با دوبله جذاب انجمن گویندگان جوان (گلوری) به مدیریت هومن خیاط و نظارت کیفی مهرداد رئیسی از طریق مؤسسه ریزموج ۲۸ دی وارد بازار سراسر کشور شد.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  147. arMan

    ادمین جان ج منو ندادیا میشه لطف کنی آلوین و سنجاب ها ۱و۲و۳ رو هم قرار بدی قربون دستت؟میزاری زا نه ؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      اضافه میشه
      لطفا صبور باشید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  148. maryam

    in rahnamaye download kojast akhe man peida nemikonam. man koli khoshhal bodam babat in animation ama hala ke download kardam neshon nemide ?

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      منوی بالای سایت

      راهنما

      Thumb up 0 Thumb down 0
  149. حسین

    انیمیشن در جستجوی جزیره وارد بازار شده چرا لینک دانلودشو نمی گزارید؟(لطفا جواب بدهید)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  150. shabnam

    man repair kardam vali error mide yani dg baz nemishe/??????bayad 2bare dl konam????????????

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      روی ریشه درایو اسکترکت کنید
      در صورت حل نشدن مشکل بایستی مجددا دانلود بفرمایید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  151. پ

    سلام نسخه سه بعدی دو زبانه رو هم میزارید؟
    ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  152. پویان

    سلام نسخه سه بعدی دو زبانه رو هم میزارید؟
    ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      باید بررسی بشه
      صبور باشید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  153. Amirhosein

    سلام.
    من ۱۰۸۰pشو دانلود کردم. اکسترکت نمیشه. Repair هم میکنی درست نمیشه. خواهشا وقتی برای دانلود میذارین, یه تستش بکنین. ۱۲ ساعت طول کشید تا دانلود بشه, اونوقت اینطوری!
    با تشکر.

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      سلام، دوست عزیز تمامی فایل‌ها تست شده و سالم هستند
      متاسفانه موقع دانلود این مشکل بوجود میاد

      Thumb up 0 Thumb down 0
  154. بابا بیخیال

    من انیمیشن رو دانلود کردم رمز هم می زنم اما پخش نمی شه

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      به راهنمای دانلود مراجعه کنید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  155. omid

    سلام. می خواستم تشکر کنم از اینکه نسخه دو زبانه قرار دادید.. عالی است !!!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  156. پارسا

    ادمین جان پس یه جا دیگه اپلود کن بی زحمت
    مثلا اپلود باز
    اینطور که معلومه خیلی ها مشکل دارن
    منم تا ۶۰ درصد دوباره دانلود کردم ولی می ترسم بازم خراب باشه

    Thumb up 0 Thumb down 0
  157. shabnam

    baba aslan nemishe k nemishe man3bar dl krdam nashod
    khely bad bud ahhhhhhhhhhhhhhhh
    in che vazeshe agaaaaaaa

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      بعد از دانلود در صورت وجود مشکل برای اکسترکت به راهنمای دانلود مراجعه کرده و فایل دانلود شده رو تعمیر کنید
      سپس مجددا اکسترکت بفرمایید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  158. basd

    سلام، من زبان اصلی رو قبلا دانلود کرده بودم، حالا هم فقط فایل صوتی دوبله رو دانلود کردم (بدون تصویر)، حالا چطوری دوتاش رو با هم اجرا کنم؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      با استفاده از نرم افزار زیر
      http://www.videohelp.com/tools/MKVtoolnix
      داخل فروم های مربوطه جستجو بفرمایید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  159. basd

    خیلی فوق العاده اید، ممنون از جوابتون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  160. پریسا

    واقعا ممنون سایتتون عالیه مخصوصا این انیمیشن دلیر محشره متشکرم

    Thumb up 0 Thumb down 0
  161. arMan

    توجه توچه
    ادمین خدایی خیلی انیمیشن خوب است که از قلم مبارکت افتاده برادر میشه لطف کنی این قدیمیا ک باز دیدی ندارن از رو سرور پا ک کنی بجاش جدیدای با کیفیت قرار بدی ؟؟خیلی خیلی از زحمتات ممنون دادا فقط ما چون از اینجا فقط فقط انیمیشنامونو دانلود میکنیم یکم انتظارات بالا هس تو و انیمیشنا متنوع و ما هم کم حوصله .

    Thumb up 0 Thumb down 0
  162. نسترن

    دانلودمیکنک بصورت pdfچکاربایدبکنم؟؟؟///

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      هیچ فایل پی دی اف برای دانلود نیست دوست عزیز
      یک فایل با فشرده دانلود میشه
      با مراجعه به راهنمای دانلود میتونید بقیه مراحل رو انجام بدید
       

      Thumb up 0 Thumb down 0
  163. محمد

    راستی! این انیمیشن برنده ی جایزه golden globe 2013 شد!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  164. s

    داداش خاکتم دمت گرم بازم انیمیشنایه گلوریو بزار چاکریم

    Thumb up 0 Thumb down 0
  165. Ali61

    آقا ما این همه منتظر بودیم و دلیر رو دانلود کردم ولی صدا و تصویر همخوانی نداره فکر کنم ۵ ms و توی ذوق میزنه واقعا ناراحت شدم نمیشه کاریش کرد که صدا و تصویر سینک بشن؟!! لطفا کمک کنید

    Thumb up 0 Thumb down 0
  166. Ali61

    کسی نیست جواب ما رو بده؟!!!!

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      صدا و تصویر این انیمیشن کاملا هماهنگ سینک شده دوست عزیز
      برای سینک مجدد میبایستی از چندین نرم افزار استفاده کنید
      به فروم‌های اختصاصی مراجعه بفرمایید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  167. شاهین

    سلام چرا بعضی موقع ها دوبله ی فارسیش انگلیسی میشه؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      سلام، بخش‌هایی که در نسخه دوبله حذف شده هستند به ناچار زبان به زبان اصلی برمیگرده

      Thumb up 0 Thumb down 0
  168. Ali61

    نمیدونم ولی واسه من مشکل داره تصویر و صدا چند میلی ثانیه اختلاف دارن روی lcd هم امتحان کردم باز هم همین مشکل رو داشت!!! به هر حال ممنون. راستی انیمیشن هایی که قرار میدین رو با تمام صفحه (Wide) یا رزولیشن بالاتر بزارین مثل انیمیشن Zambezia کل صفحه باشه. با تشکر

    Thumb up 0 Thumb down 0
  169. سعید

    ۳D HSBS یعنی چی
    افکت ها احساس میشه؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      صد درصد، از معروفترین و بهترین فرمت های سه بعدی، ساید بای ساید هست
      SBS

      Thumb up 0 Thumb down 0
  170. تتن

    اقا به ما بگید این دوبله فارسی یعنی فارسی صحبت میکنند لطفا جواب بدید

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      نسخه دوبله فارسی رو دانلود کنید فارسی هست
      سوال عجیبی میپرسید دوست عزیز

      Thumb up 0 Thumb down 0
  171. لیلا

    دوبله فارسی یا زیرنویس فارسی جواب بدید

    Thumb up 0 Thumb down 0
  172. basd

    سلام، میخواستم بدونم چرا با کیفیت DVD-Rip فیلماتونو قرار نمیدین، مثلا انیمیشن رالف خرابکار با این کیفیت اومده ولی شما در سایتتون نمیذارینش

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      نسخه دی وی دی ریپ هنوز نیومده
      به محض اومدن قرار داده خواهد شد
      انیمیشن‌های سینمایی فقط با کیفیت‌های دی وی دی ریپ و بهتر داخل سایت بارگزاری میشه

      Thumb up 0 Thumb down 0
  173. علی

    لینکا خرابن!!

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      تمامی لینک‌ها تست شده و سالم هستند
      برای دانلود از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر استفاده بفرمایید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  174. رمز فایل ها چیه

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      بالای هر لینک دانلود ذکر شده
      در راهنمای دانلود هم اومده
      “www.minitoons.ir”

      Thumb up 0 Thumb down 0
  175. سینا

    ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
  176. salva

    سلام هنوز هیچکدوم از انیمیشن ها رو ندیدم اما با اوصافی که بالا خوندم امیدوارم به خیر بگذره. کلی خندیدم نصف شبی، قیافه خودم دیدنی تر میشه اگه به مشکل بخورم.
    سایت خوبی دارید اما توی یه نگاه سریع پوسترها توجهم رو جلب کرد واز همه بیشترپوستر ” گیسو کمند”
    دنبال “یه سایه آبی” میگشتم تا اینجا که نبود
    با شمامیشه به کودکی برگشت
    سر بلند باشید

    Thumb up 0 Thumb down 0
  177. salva

    سلام
    مشکلی نداشتم برا دانلود ممنون، ولی اصلا قصه خوبی نداشت
    اگه تو نظر خواهی مشخص میکردید که چرا این انیمیشن اول شده خیلی خوب میشد

    Thumb up 0 Thumb down 0
  178. علی

    دانلود نمیکنه.
    لینک خرابه ارور میده.
    This account has ben suspended

    Thumb up 0 Thumb down 0
  179. kiavash

    chi begam baba kheyli dametoon garm

    Thumb up 0 Thumb down 0
  180. مهدی

    سلام اول اینکه از زحمات شما تشکر میکنم سایتتون فوق العاده هستش
    من نسخه دوزبانه رو دانلود کردم (۱٫۲گیگ) وقتی زبان رو تغیر میدم به انگلیسی صدا و تصویر آهسته میشوند (کشیده میشوتد) رفتم نسخه انگلیسی رو دانلود کردم اون هم به صورت دو تصویر هم زمان کنار هم نمایش داده میشود لطفا کمکم کنید این مشکلات را بر طرف کنم

    Thumb up 1 Thumb down 0
    • Admin#2

      در نسخه دوزبانه بعد از تغییر صدا یکبار دکمه استاپ رو زنده و مجددا پلی کنید
      بار دوم شما نسخه سه بعدی رو دانلود کردید
      هنگام دانلود دقت بفرمایید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  181. مهدی

    تشکر

    Thumb up 0 Thumb down 0
  182. رها

    ببخشید یه سوال
    نسخه های دو زبانه، قسمتهایی که موقع دوبله *** که حذف نشده؟ با صدای انگلیسی پخش میشه دیگه؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      بله، تمامی انیمیشن‌های موجود در سایت کامل هستند

      Thumb up 1 Thumb down 0
  183. خیلی ممنونم

    Thumb up 0 Thumb down 0
  184. میعاد

    سلام من هر کدوم از نسخه هارو میزنم دانلود نمیشه چرا؟؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
  185. میعاد

    ببخشید درست شد

    Thumb up 0 Thumb down 0
  186. amir

    سلام
    واقعا بهتون خسته نباشید میگم فقط یه مشکل هستش
    من این brave رو از سایتتون دانلود کردم ولی وقتی بازش میکنم نمتونه بخونش….
    لطفا کمکمــــ کنـــــیــــــد!
    بازهم ممنون

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      به راهنمای دانلود مراجعه بفرمایید

      Thumb up 0 Thumb down 0
  187. کیمیا

    سلام من crtl+x ام که میزنم که اینگلیسی بشه تصویر آهسته میشه و کش دار و وقتی بعدش یه بار دکمه ی استاپ رو میزنم و مجدد پلی میزنم اصلا پلی نمیشه فقط هر جای فیلم کلیک کنم همون عکسو نشون میده چه کنم؟

    Thumb up 2 Thumb down 0
    • Admin#2

      دقت کنید دکمه استاپ (Stop) رو بزنید نه دکمه پاز (Pause) رو
      در صورت حل نشدن مشکل نرم افزار پلیر خودتون رو مجددا نصب بفرمایید
      میتونید از نسخه ای که در سایت هست استفاده کنید
      نباید مشکلی وجود داشته باشه

      Thumb up 0 Thumb down 0
  188. محمد

    سلام
    مثل همیشه عالی
    فقط اگه میشه این انیمیشن رو به صورت سه بعدی و دوبله هم قرار بدید.(لطفا قرار بدید)
    متشکرم

    Thumb up 0 Thumb down 0
  189. Ali

    بی نظیر

    Thumb up 0 Thumb down 0
  190. واقعا مرسی مرسی مرسییییییییییی

    Thumb up 0 Thumb down 0
  191. babak

    سلام.نسخه ی دوبله ی سه بعدی رو نمی ذارید؟؟؟؟؟؟؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • Admin#2

      متاسافانه به علت حجم بسیار بالای کار هیچ قولی داده نمیشه
      در صورت امکان حتما انجام میگیره
      ممنون از صبر شما

      Thumb up 0 Thumb down 0
  192. احسان

    سلام
    آقا من نسخه دو زبانه رو دانلود کردم و دوبله فارسیش هیچ مشکلی نداره ولی وقتی روی زبان اسلی قرار میدمش صدا نداره . . با KM player هم امتحان کردم ولی همین مشکل هست . . میشه راهنماییم کنید؟

    Thumb up 0 Thumb down 0
  193. احسان

    آقا مشکل با VLC حل شد . . . گفتم که اگر کسی مشکل مشابه داشت بدونه باید چیکار کنه
    مرسی از سایت خوبتون . . . امیدوارم سریال Simpsons رو هم قرار بدید . . . قبلنم درخواست کرده بودم



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.