خوش امدید دانلود رایگان بازی-برنامه-کارتون-عکس

خوش امدید دانلود رایگان بازی-برنامه-کارتون-عکس

با عرض سلام من فرشاد مدیر سایت هستم لطفا اگر نظر انتقاد پیشنهاد دارید به ایمیلwwefarshad@Yahoo.comبفرستید با تشکر مدیر
خوش امدید دانلود رایگان بازی-برنامه-کارتون-عکس

خوش امدید دانلود رایگان بازی-برنامه-کارتون-عکس

با عرض سلام من فرشاد مدیر سایت هستم لطفا اگر نظر انتقاد پیشنهاد دارید به ایمیلwwefarshad@Yahoo.comبفرستید با تشکر مدیر

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدیدانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدی

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام سوت پایان

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام سوت پایان  

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدی به نام سوت پایان با بالا ترین کیفیت
آهنگساز : مانی رهنما ، تنظیم : بهنام رهنما ، تهیه کننده : علی اوجی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام سوت پایان :

به دست هایی وفا دارم که حتی یه بارم حسشون نکرده بودم

مثل بازیکن ذخیره ای من تا یادم بوده پش پرده بودم

مثل بازی که از زمونه همیشه کارت قرمز رو می گیره

یه روزی گل تو دستاشه که دیگه برای خوردن اون خیلی دیره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام سوت پایان

♫♫♫♫♫♫

تو نیستی انگاری خالی دنیا صدای هیچکسی دورو برم نیست

نگو چرا زمین می خورم اینجا آخه دعای.تو پشت سرم نیست

من اونقدری که وابستم به عکست نمی تونم با آدما بجوشم

برام آبی و قرمز که مهم نیست بگو چه رنگی دوست داری بپوشم

♫♫♫♫♫♫

همه دنبال اون  اسمی می گردن که یه عمره کنارم نقطه چینه

برام شیرین ترین پیروزی اینه یه بار اسمم روی لب هات بشینه

تا روزی که تو دستام و بگیری می خوام دنیا رو منتظر بزارم

بیا موهای من جو گندمی شد فقط تا سوت پایان وقت دارم

فقط تا سوت پایان وقت دارم

فقط تا سوت پایان وقت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.